mandag den 5. november 2012

ANSØGNING!!!!!

Så skete de endelig, og jeg er overglad!
I dag ved en 17:30 modtog jeg 2 mails. Den ene var fra Gitte - Explorius, som skrev at min ansøgning nu var klar, og at min partnerorganisation er ASPECT.
Af en eller anden grund føles det hele så surrealistisk på en måde. Jeg er helt oppe og kører over at ansøgningen er kommet, og kan ikke lade være med at smile.
ASPECT er en af de partnerorganisationer, hvor største delen af ansøgningen skal udfyldes på nettet.
Jeg glæder mig så meget, og nu begynder det hele bare at kører, hvor er det altså bare fantastisk!
Udover ansøgningen er kommet, er der blevet lavet en lukket facebook-gruppe for de elever som skal rejse med Explorius til sommer. Det er så dejligt at skrive med nogle som har de præcis samme tanker, og den præcis samme glæde og alt det der, som jeg også har.

På trods af alle de ting der sker rundt omkring mig lige for tiden, så er menneskerne fra Explorius nok nogle af dem der holde mig mest oppe, selvom jeg ikke rigtig kender dem. For satan hvor er de fantastiske!!!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne bliver fast læser på din blog, men kan ikke finde knappen? :)

    SvarSlet
  2. Jeg finder lige ud af, om jeg kan gøre sådan så der kan komme faste læsere. Hah, er ikke helt så god til det der med at redigere i bloggen endnu! ;-)

    SvarSlet