lørdag den 29. juni 2013

Translokation, what?

"I er nu færdige i folkeskolen." Vent, hvad?
I onsdags var jeg til translokation på min skole. Det føltes så mærkeligt, som om det faktisk ikke skete i virkeligheden, men det bare var noget jeg drømte. 
Det virker mærkeligt, ikke at skulle vende tilbage efter sommerferien. 
Lige nu sidder jeg tilbage med sådan en rigtig bittersweet feeling i kroppen. På den ene side er jeg glad for at kunne komme væk fra folkeskolen og på den anden side, vil jeg også gerne blive ved det trygge, if you know what I mean? Der er helt klart nogen mennesker jeg vil komme til at savne, men det må jeg vel bare tage når det kommer. Det trist, men alle skal videre. That just life. 
Well, jeg går ud med et gennemsnit på 7,9. Det fint nok, måske en smule skuffet over 4-tallet i dansk læsning, eftersom jeg plejer at få 10/12 i det, men jeg overlever. 



Får overrakt afgangsbevis

Min veninde Sofie og jeg. Sofie skal også til USA

Min veninde Rikke og jeg

Min veninde Katja og jeg

Min veninde Emilie og jeg

Min elskede familie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar