søndag den 21. juli 2013

1 MÅNED

Lige nu sidder jeg i toget på vej hjem fra en uges ferie i Løkken i Nordjylland. 5 timer i tog.. Alt for lang tid. Har kun siddet i toget 1½ time og jeg føler, jeg har siddet her i 7 år.. Tålmodighed er ikke min stærke side..  Det har været en super dejlig uge. Haha, er måske blevet en smule solbrændt i går.. Nu kan jeg så se frem til 3 ugers arbejde med start fra i morgen af. Weehu.. Well, jeg har jo selv bedt om det. Måske en smule trist at skulle arbejde 3 uger i træk, men jeg har brug for pengene. 

Der udover er der i dag PRÆCIS 1 måned til jeg rejser. Hvor vildt er det ikke lige?? 
Det er stadig ikke rigtig gået op for mig at jeg skal rejse lige om lidt. For et år siden synes jeg der var lang tid til, men hvor blev tiden af? Jeg glæder mig så ufattelig meget. Tror faktisk aldrig at jeg i hele mit liv har glæder mig så meget til noget, som jeg gør lige nu. Det ret vildt. Endnu et skridt tættere på at blive mere selvstændig, og et skidt tættere på drømmen om at komme verden rundt og opleve alle landes forskellige kulturer og madvaner. 

Jeg håber nyder jeres sommerferie, det gør jeg i hvert fald, også selvom om jeg skal arbejde. 
Til alle jer kommende udvekslingsstudenter, der ikke har fået værtsfamilie endnu, så håber jeg i snart får det. 
Til jer der har fået værtsfamilie her inden for de sidste par uger, ønsker jeg jer mange 1000 gange tillykke. 
At få værtsfamilie er en af de bedste følelser i verden, right?? :D 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar