torsdag den 7. marts 2013

ANSØGNING GODKENDT I USA!

Som overskriften lidt afslører så er min ansøgning godkendt i USA!
Well, jeg fandt ud af det på en lidt mærkelig måde. 
Aspect, som er min underorganisation i USA, har som sagt en hjemmeside. På deres hjemmeside kan man se de forskellige udvekslingsstudenter verden over, som skal til USA. Også i dag, gik jeg rent tilfældigt ind og kiggede på hjemmesiden og der dukkede mit navn op + min studentletter!
HOLY FUCK! Pludselig af en eller anden grund føles det hele så meget mere surrealistisk. 
Tanken om at fra den dag i dag også frem til august kan jeg forvente at få værtsfamilie. 
Der er allerede en del der begyndt at få værtsfamilie, og bare det at hører om det gør mig helt høj i skyerne. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan jeg så kommer til at reagere, når jeg så får værtsfamilie. Begynder garanteret at tude af glæde, hoppe, danse og ikke vide hvor jeg skal gøre af mig selv. 
ARRGH! HVOR ER DET FUCKING VILDT DET HELE! 

Aspect's hjemmeside

Og her er mit navn så + mit studentletter.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar