fredag den 22. marts 2013

Tuberkulose test, p-piller What to do?


Soooo, I mandag smuttede min far og jeg en tur til Holbæk sygehus, så jeg kunne få lavet tuberkulose test.
Vi var faktisk ret sent på den, og da det kom til stykket tog det 2 sek. Min far var lidt irriteret over at vi skulle HELE vejen fra Ringsted til Holbæk, but that just it.
I går (torsdag) skulle jeg så derop igen. Min far håbede det ville tage længere tid denne gang, men det gjorde det ikke, haha. Jeg var faktisk lidt nervøs for om der ville være noget tegn på tuberkulose, da min mor fortalte noget om at min mormor havde spor af det i kroppen, også tænkte jeg hun ville have smittet mig, MEN DET HAVDE HUN IKKE! 

Lige en kopi af min erklæring på at jeg ikke har tuberkulose.


Udover tuberkulose test har jeg også fået klaret en anden ting. Nok ikke den mest sædvanelig, men det klaret. 
Her den anden dag kom jeg til at tænke på at jeg jo egentlig var på p-piller. Den opfattelse jeg havde fået, var at det ligesom ikke ville være i orden at tage dem, når jeg kom til USA, derfor skrev jeg til Gitte. Hun svarede at der godt kunne blive nogle problemer med det, hvis jeg ikke havde en lægeerklæring på hvorfor jeg tog dem, da sex jo er en hjemsendelsesgrund. Samme dag tog jeg op til lægen, som sendte en masse recepter på apoteket, fordi jeg skal have piller med til 10 måneder + jeg fik en lægeerklæring, hvori der stod at det var i orden at jeg tog dem, og hvorfor jeg tog dem. 
Så nu er det også klaret! 

Men ja, ellers sker der vel ikke så meget. Venter, og venter og venter... på at få en familie! Glæder mig så psykomeget! 
Udover det er der nu påskeferie. Skal egentlig ikke rigtig lave noget før torsdag, men så skal jeg til gengæld også arbejde 5 dage i træk. Wuuhu! Men det fik nok, har ikke arbejdet siden december, fordi der har været lukket hvor jeg arbejder. 

Her kommer lige et par billeder af mig fra de sidste par uger.. Ikke fordi det lige har noget med udveksling at gøre, men manglede nogle billeder i indlægget. 

Okay.. Det her er hvad der sker, når jeg keder mig i skolen..


Her ser jeg mere normal ud..
Når min kat også vil have taget billede, lørdag morgen, lige efter jeg er stået op.

1 kommentar:

  1. Tak fordi du mindede mig om det med p-pillerne! Det skal helt sikkert ordnes snarest! :D

    SvarSlet