onsdag den 2. januar 2013

GODT NYTÅR! SLEP-test, terminsprøver, osv..

2013. Året hvor jeg tager til USA som udvekslingsstudent.
Pludselig føles det hele så meget mere surrealistisk, men også så meget mere rigtigt. Jeg har 10000 forskellige følelse kørerne rundt i kroppen for tiden. Jeg har stress, fordi jeg føler, jeg er langsom med min ansøgning, og alligevel er jeg helt oppe og kører, super excited over at jeg i ÅR rejser afsted.
Det er lidt tid siden, jeg har updated bloggen, men altså jeg var som sagt til SLEP-test i starten af december, og jeg bestod. Havde egentlig heller ikke regnet med andet. Ikke forstået på den måde, at jeg tror, jeg er superman og kan klarer alting, men eftersom ingen andre havde failet testen, ville det være mærkeligt hvis jeg skulle være den første til at faile.
Well, jeg blev som sagt opereret for snart 2 måneder siden, og jeg kan stadig mærke det, men altså det skal nu nok gå over på et tidspunkt.
Udover det, var jeg en af de heldige som allerede skulle starte i skole d. 2 janaur.. yeeah.. Men det fint nok, selvom jeg godt kunne have brugt en uge mere.
Jeg har snart været halv syg i 3-4 uger, og nu er jeg nået til det stadie, hvor jeg har det helt fint, men er ved at hoste lungerne op 24/7.. You know.. Jesus aren't going to let me sleep the next 3 weeks..

I næste uge står den på terminsprøver heeeeeeele ugen. Pleeeease, lad mig klarer dem fantastisk! Det ville virkelig gøre mig glad!

Jeg håber i alle sammen er kommet godt ind i det nye år, det gjorde jeg i hvertfald, og jeg er fuldt ud parat til at fuldføre mine nytårsfortsæt!
Men her er lige et ORDENLIGT spark i røven og et GODT NYTÅR til jer alle sammen!
Må år 2013 blive et af de bedste!
Yeep, I'm a sick weirdo, with a messy bun..
Just kidding, I'm totally normal..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar