mandag den 28. januar 2013

Lorte mandag og parentletter



Jaa.. Det eneste der ligenu forhindre mig i at få sendt min ansøgning afsted til USA er mine forældre.. De er lidt langsomme på aftrækkeren med at få skrevet "parent letter". Kan ikke rigtig finde ud af om det bare er fordi de ikke har fået taget sig sammen til det, eller om det er fordi de har svært ved at se i øjnene hvor seriøs jeg er, og hvor meget jeg gerne vil det, at de ligesom trækker den, i håb om at jeg i sidste ende fortryder, MEN det gør jeg ikke. Vil det her mere end noget andet!
Tror mine forældre har svært ved at se, at deres "lille" pige ikke er så lille længere. Tror også det har meget at gøre med at jeg siden 2010 har været i gennem et langt sygdomsforløb, og jeg er først her lige før jul blevet, erklæret næsten 100% rask. De har været der meget for mig, og jeg tror også at de frygter at de svigter mig, HVIS jeg nu skulle gå hen og blive syg igen i USA, hvilket jeg SELVFØLGELIG ikke gør! (-: Tror bare de giver mig en ekstra chance til at tænke det hele i gennem en ekstra gang.

Men ja, udover det har jeg haft en lorte mandag.. Hvis der findes i lærer der kan pisse mig helt fuldstændig af, så er det min klasselærer. Han er helt lost og rundt på gulvet. Han minder mig inderligt om en der er høj på diverse stoffer 24/7.. For det meste kan jeg ikke andet end at grine af hans mærkelige stunts han altid laver, fx falder over ledninger, går ind i tavlen, går ind i døre osv, fordi han altid går skævt.. Han ER bare skæv.. Ja, lorte mandag. Ser bare mere og mere frem til at færdiggøre min folkeskole og komme videre i livet!

Peace out people! Håber jeres mandag har været bedre end min! (-:
Yep! Selvom dagen har været dårlig, har jeg stadig et smil på læben!

Her er et screenshot af min ansøgning. Som i kan se er det kun parentletter der mangler! (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar