torsdag den 17. januar 2013

Just an update

Så er min ansøgning NÆSTEN klar. For søren da, hvor føles det altså bare befriende på en eller anden måde. Oven på alt den stress der har været omkring terminsprøver osv. er det dejligt at der er kommet lidt rum til at trække vejret igen. Trods det at jeg synes terminsprøverne, har været stressende, er jeg indtil videre glad for min karaktere. I får lige en oversigt over, min karaktere:
  • Dansk Skriftlig fremstilling - 10
  • Dansk Retstavning - 7
  • Dansk Læsning - 10 (JEG VAR 2 POINT FRA AT FÅ 12.. DAMN IT!)
  • Engelsk Lytteøvelse - 7
  • Engelsk Grammatik - 10
  • Engelsk Stil - 10
  • Biologi - 7
Nu venter jeg bare på at få matematik og geografi tilbage. Forhåbenlig er det også gået nogenunde godt.
Håber alle i andre Explorius elever (eller hvad man nu kalder det), har det godt, og er færdige eller er ved at være færdige. Og for den sagsskyld også alle andre udvekslingsstudenter. Jeg håber alle har det godt.
I må have det fantastisk godt, og jeg har planer om at lave et nyt indlæg, så snart min ansøgning er godkendt! See you!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar