søndag den 18. august 2013

Gave fra arbejdet!

For et par uger siden, havde jeg sidste arbejdsdag på mit arbejde. Jeg har det sidste 1½ år arbejdet i et pandekagehus. Det mest hyggelige job ever! Elsker at give kundeservice, og give folk et smil på læben.
Min chef, som er en dame mellem 50-60 år, er nok et af de flinkeste mennesker, jeg kender. Hun går meget op i tingene bliver gjort ordenligt, men sørger samtidig også for at vi har det super godt og trives derude.
Well, nu til det hele indlægget handler om. Eftersom min chef ikke ville være der på mit sidste arbejdsdag, kom hende og hendes mand og sagde farvel til mig. Hvorefter der fulgte en lille gave!

Jeg fik en konvolut som indeholdte seks 1 dollar sedler + 500 danske kroner! Også et rigtig sødt brev!




 Her er et billede af kortet:

Til jer som ikke kan læse skriften. Der står: "Kære Henriette, vi her i Mosehuset vil ønske dig et fantastisk år i USA. Sug til dig af alle de oplevelser du kan få. Jeg vil også sige dig tak for din måde at være på, du er et utroligt sødt og dejligt menneske som jeg har været rigtig glad for. du skal nok klarer dig godt i livet fremover. "ses til næste år" Mange kærlige hilsner Svend og Hanne"

PANCAKES! Wehu, ser det ikke hyggeligt ud??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar