fredag den 23. august 2013

New York day 1

Lige nu sidder jeg på hotellet. Det er efterhånden ved at være et par timer siden vi kom hjem fra en dejlig lang dag på Lower Manhatten.
Vi startede ud med en guidet tur fra kl. 9:00 til kl. 13:00. Vi var bl.a. ude ved Frihedsgudinden, Broadway, China Town, SoHo osv. Det var virkelig hyggeligt og vi havde en rigtig venlig og sjov guide!
Da vi havde været rundt på den guidet tur, fik vi 4½ time for os selv, jeg gik sammen med Emma, Laura, Cecilie og Laura. (Ja, der skal stå Laura 2 gange!), som vi måtte bruge som vi ville.
Jeg fik shoppet lidt. Jeg købte bl.a. et par Vans, en kjole og måske også lidt makeup.. haha!
Da vi havde brugt vores tid for os selv, gik turen tilbage til hotellet. Det tager godt og vel en time at komme fra hotellet til Manhatten.
Da vi var tilbage på hotellet, havde vi ½ time for os selv, før vi alle sammen skulle mødes, og have nogle informationer omkring hvordan vi skal forholde os, når vi kommer til vores værtsfamilier.
Da mødet var færdigt, bestilte vi noget take out, som tog 1½ time at få bragt ud, så vi har først lige fået vores mad. Nu sidder vi bare og chiller, hænger lidt ud og sådan du ved!

Mig på færgen

Denne her milkshake er nok noget af det bedste NOGENSINDE! 

Et billed af mine køb.

Mine roomgiiiiiiirls!

FOOOOOOOOOOOOD

1 kommentar:

  1. Hey hvor er det dejligt at hører fra min guddatter;-) godt at det går godt! Jeg holder øje med dig ;-)kram Nina.

    SvarSlet