mandag den 12. august 2013

Going away paaaarty!

I fredags, var det store "farvel" dag. 
Well, i fredags var en dejlig dag. Jeg kunne sove længe og stadig nå at blive klar til alle gæsterne kom. 
Vi havde fyldt have med 4 pavilloner for at få plads til os alle. Wupwup! 
Alt gik virkelig dejligt, og jeg fik snakket en masse, med en hel masse mennesker. Det var rart. 
Selvom det var en virkelig dejlig aften, var den alligevel fyldt med en hel masse blandede følelser, i hvert fald fra min side af. Der var flere gange hvor jeg bare havde lyst til at tude over at sige farvel til folk, men på den anden siden blev, jeg også bare ved med at sige til mig selv, at det kun er et år jeg er væk, så hvorfor overhovedet bare tænke på at tude? 

Anyways, jeg fik nogle rigtig dejlig gaver. Bl.a. en toilettaske, en Kipling taske, en hjemmestrikket sweater, hjemmestrikket strømper og sammenlagt 700 dollars, hvilket svarer til ca. 4000 danske kroner! Jeg er virkelig glad, og havde på INGEN måde regnet med at jeg ville få så mange ting! Kan ikke andet end at være taknemlig! 

Billed af mine gaaaaver. Den grønne kuffert var fyldt med penge!

Outfit of the party

Min barndomsveninde (vi er født 4 dage fra hinanden, jeg er den ældste..), hendes bror og jeg. 

Elsker, elsker, elsker dette billed af mine forældre! 

Min ultra smukke kage, som smagte, ultra fantastisk godt!
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar