torsdag den 8. august 2013

How CRAZY?!

Okay, hvor vildt er det lige at tænke på at jeg om 14 dage faktisk ER i New York og har overstået flyturen?
De første flybilletter fra New York til Minneapolis er kommet.
Stod det til mig, kunne jeg være pakket og rejse i morgen.
Jeg tripper mine forældre, mine søskende kan ikke længere sove uden mig, og min farfar er blevet en anden mand. Haha, true shit.
Det hele føles så virkelig at det bliver uvirkeligt. Det føles ligesom en drøm, der er bare lige det, at det faktisk ikke er en drøm men virkelighed.

På fredag holder jeg fødselsdag/afskedsfest for familien. 30 mennesker kommer. Det bliver rart, at alle blive samlet. Det sker ikke så tit. Har familie fra Belgien som kommer til festen. Det er CRAZY at tænke på, at jeg på fredag siger "farvel" til mange af mine familiemedlemmer. Det er weird, men på den anden siden, whatever, jeg ser dem om et år.

Jeg sidder lige nu hos min farmor og farfar. De så hyggelige og rare. På fredag efter festen, smutter jeg med min mormor og morfar hjem og er hos dem nogle dage.

På mandag har jeg planer om at smutte i Kongens Have, og hygge med nogle af de andre udvekslingsstudenter. Du ved, man vil altid gerne selv tage initiativ til at arrangere noget, men et eller anden sted henne af vejen kommer du aldrig til det, MEN så var der disse 2 piger fra Explorius som tog initiativ. HOW NICE! Well, jeg skal højst sandsynlig følges sammen med en som hedder Cecilie også hendes veninde. Cecilie rejser også med Explorius (og skal også til MINNESOTA!), hende veninde rejser vist godt nok med AFS, men whatever, vi er alle i samme situation og vi vil alle gerne snakke. Hah!

Jeg bliver nød til at lave noget, for at slå tiden ihjel, fordi ellers når vi aldrig til d.21 August. I hvert fald ikke i følge mig. ALDRIG har tiden gået langsommere. Tiden går så langsom, at jeg nogen gange overvejen om der er nogle der er i gang med at lave en prank på mig. JEG BLIVER CRAZY! Håber der er andre, der har måske bare en LILLE smule ligesom mig, for hvis ikke.. Ja.. Så har jeg måske en lille problem.

Ha' en fortsat god dag alle jer dejlige mennesker derude!
13 dage, 0 timer og 53 min!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar