tirsdag den 13. august 2013

Meet up med Exploriusser!

Okayokay! Nu til noget super mega fantastisk über nice!
I dag har jeg chillet sammen med 17 andre udvekslingsstudenter fra Explorius!
Jeg startede med at mødes med Helena inde på Hovedbanegården, hvor vi derfra skulle videre til Nørreport, for så at skulle i Kongens Have.. Ja, det lyder nemt, men det er lettere sagt end gjort, når man ikke er sted kendt! Vi startede med at gå i modsatte retning.. WAY TO GO!.. Det tog os 30-45 minutter for os at gå det der svarede til 500 m, hvis vi havde gået den rigtige vej..
Da vi endelig fandt frem, og alle de dejlige dudes var kommet, satte vi os ind og snakkede på livet løst. Regnen overtog på en tidspunkt, så vi valgte at overtage en Sunset. Da regnen havde stillet af, og vi havde fået noget at spise, gik vi tilbage til Kongens Have igen. Jeg tænker at moder Theresa ikke kan lide os, fordi efter noget tid, begyndte det at regne igen. Denne gang indtog vi en Baresso, hvor vi blev lidt splittet udover det hele, men vi hyggede max! Vi brugte så resten af tiden på Baresso, hvorefter vi lod vores veje skille. Vi sagde farvel til alle og ønskede dem en god tur.
Jeg fulgtes med nogen af pigerne til Nørreport station, hvor jeg så stod toget til Hillerød sammen med Amalie.
What a nice day! Det var virkelig en hyggelig dag, og alle var bare så chill, nice og rare at snakke med!
Tak for en super lækker dag! Hvis nu nogen af dem, der var med skulle læse det her! :-D

Credits til Josephine for at være den eneste som har taget et gruppe billed.. Hah! Tjek hende blog ud! http://josephinelydolph.com/


1 kommentar:

  1. Ja, det var super hyggeligt :) Håber du er kommet godt til New York!! Det er min tur på søndag... Jeg er så spændt :P

    SvarSlet