lørdag den 31. august 2013

Minnesota State Fair + Train koncert!

I går var en spændende dag.. Haha! Jeg er måske en lille smule skræmt.. 
Omkring kl. 13:00 kørte min værtfar, værtsøster og min værtsøsters veninde Devyn af sted til State Fair. Hvad der ventede forude, havde jeg ikke forventet.
Vi parkerede et stykke fra selve State Fair, og tog en bus derind. (der er vidst nok omkring 100000 mennesker om dagen!). Det første jeg ser, da vi kommer derind, er en masse mad trailere! De var over det hele, og mange af dem solgte virkelig nogle klamme ting! 
Vi begyndte at gå rundt, og jeg smagte en hel masse mærkelige ting.. haha! Deep fried cheese, corn dog, Louigi fries, french fries, root beer (smager virkelig klamt!) osv. Jeg kunne ikke lide halvdelen af tingene! Udover de ting jeg smagte, kunne de bl.a. også få Deep fried candy bars, Bacon Icecream, Deep fried alligator osv.. Tror aldrig, jeg har indtaget så mange kalorier på en dag! Vildt ulækkert faktisk.. 
Okay, lige et side spring i mit indlæg, men det her dukker op i hovedet på mig hver gang jeg tænker på fast food. HAHAH! Hvis man kigger på amerikanerne, altså dem der har tykke, så har mange af dem tynde ben, men en SYGT stor mave. Morer mig sådan over det, fordi det ser virkelig komisk ud! Man altså, alt det usunde fedt sætter sig jo på maven, så det siger jo lidt om hvad disse mennesker spiser.. 
Nå, tilbage til hvad det hele handler om. Well, da vi havde gået rundt i et par timer, set nogle forskellige ting og forskellige mærkelige mennesker, gik vi mod det sted, hvor Train koncerten skulle være. 
TRAIN VAR FANTASTISK! Omg, elsker train. Han er vildt god live! Og jeg var, like, 5 meter fra ham! Jeg kunne have rørt ham, hvis jeg ville! 

Jeg glemte forresten mit kamera hjemme, og min mobil gik ud, så fik ikke taget nogle billeder, men jeg har fundet et par på nettet! 

State Fair logoet!

HHAHA! TØR IKKE TÆNKE PÅ HVOR MANGE KALORIER JEG INDTOG I GÅR! ULÆKKERT!

Dette er hvordan State Fair, ser ud når solen er gået ned.


Jeg havde en virkelig god dag i går, og lige nu, virker det som om, det var en dag som i går, der skulle til for at få det hele startet! 
Everything goes forward! Og jeg er virkelig begyndt at nyde tiden, og de ting jeg laver, hvilket nok er en ret god ting haha! 
Jeg kunne fortælle mange flere ting, bl.a. om, hvad jeg har lavet i dag, men jeg skulle jo også gerne have noget at skrive om i morgen. 

Untill next time! See you!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar