torsdag den 22. august 2013

NEW YORK BABY!

WEEEEHUU!!

Så er mit udvekslingsår for alvor gået i gang!
Selvom det nok var det hårdeste nogensinde, at sige farvel til min familie, er jeg glad for den beslutning jeg har taget. Eller det er jeg i hvert fald indtil videre.
Flyturen her ovre til New York gik fantastisk. Vi tog flyet fra Kastrup til Heathrow, hvilke jeg måske ikke lige var så glad for til at starte med. Jeg er ikke vant til at flyve, så jeg blev for alvor nervøs, og nok også en smule bange da vi lettede og igen da vi skulle lande.
Flyet fra Heathrow til New York gik uden problemer. Godt nok var det en lang tur, men den var til gengæld også god!
Der var heller ingen problemer i security. Det var slet ikke så slemt, som jeg havde troet det ville være!

Lige nu sidder jeg på hotellet sammen med mine roommates Marie og Sofie. Vi sidder alle 3 på nettet og opdatere på diverse ting. Kl. 7:45 (13:45 dansk tid) skal vi med bus indtil Manhatten, hvor vi skal bruge det meste af dagen.

Håber i alle har det fantastisk! Det har jeg i hvert fald!
Udsigten fra hotellet! 

Hæhææ! glaaaad! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar