torsdag den 29. august 2013

SKOLEN! (skema, lærer, elever)

De sidste par dage, har jeg ikke rigtig lavet noget. Det er ikke fordi, jeg ikke har villet lave noget, der har bare ikke været noget at lave.. haha. 
Men i dag har jeg til gengæld lavet noget. Jeg har lavet ret meget, så jeg er pææænt træt lige nu. 
Da jeg stod op tog jeg med min værtsmor og værtsøster i Sams Club for at handle. Det var meget hyggeligt, bare gå rundt og kigge. Ting er seriøst billige herovre. Det ret vildt. 
Da klokken så blev 14:00, tog min værtmor og jeg hen på skolen, hvor vi skulle mødes med de 2 andre udvekslingstudenter, og have lavet vores skema. Det var meget hyggeligt. 
Da jeg havde valgt mine klasser, skulle jeg til try out, for at komme i koret. Lidt skræmmende, men jeg klarede det. Derefter gik min værtmor og jeg ned til mit locker, for at se om jeg kunne finde ud af at åbne det. Efter at jeg havde stået og fumlet med det i 20 minutter, begyndte jeg endelig, at kunne åbne det uden problemer. Der efter tog vi hjem, og chillede et par timer. Eller vent, jeg chillede min værtmor arbejdede, hihi. 
Da klokken så blev 17:45 kørte vi mod skolen igen. Skolen havde sådan et orientention meeting for freshmen og nye elever. Vi startede med at sidde i den her store sal, hvor vi fik en masse oplysninger. (Det skal lige sige der er 1400 elever på min skole, og lidt over 400 er freshmen, så der var ret fyldt op).
Derefter, gik vi ned for at få mit skema. Som skrevet tidligere skulle jeg have lavet skema, men de kunne ikke nå at sætte mine klasser sammen osv., så fik først mit rigtige skema her til aften. 
Da jeg havde fået mit skema, gik vi rundt på skolen for at finde mine forskellige klasser, og sige hej til lærerene. De er virkelig søde! Det helt crazy! haha! Min homeroom teacher, som jeg også skal have algebra 1,5 med sagde til mig, at hvis jeg nu ikke kunne finde rundt, eller jeg havde nogle problemer, skulle jeg bare komme ned til ham. Det var lige meget om han var i gang med at undervise, han ville bare droppe sin klasse og hjælpe mig. Hvor mange lærere tilbyder dig lige det i Danmark???
Og alle mine andre lærere er virkelig også søde og venlige! 
Kan næsten ikke vente med at starte i skole på Tirsdag!!! 

Her er et overblik over mit skema det første trimester: 

1. homeroom
2. Algebra 1.5
3. Mixed Choir
4. English 10
5. Biology
6. Physical Ed 10

I morgen skal jeg til State Fair sammen med min værtfar og værtsøster. Min værtmor skal ikke med, da hun har brækket sin fod.. Men vi skal i hvert fald til State Fair, og som stort set alle jeg har mødt, har sagt til mig, så kommer jeg til at spise rigtig meget mad i morgen, og en masse mærkeligt mad, som jeg nok aldrig kommer til at smage igen, så det skal nok blive sjovt! hah! 
UHH! Derefter skal vi til Train koncert! Hvor nice er det ikke lige?? :-D 

Well, jeg håber, I har det dejligt i Danmark. Jeg har det i hvert fald meget bedre, end da jeg kom i lørdags. Er stadig ikke helt på toppen, men kan mærke at de går frem af hver dag! Det skal nok blive et fantastisk år! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar